کد خبر:2089
تاریخ انتشار: ۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹:۰۴
پایگاه تحلیلی خبری طنین پاسارگاد:

آقایی رسولی ضمن خداقوت ،باتوجه به مشکل آب درخیابان طالقانی سعادت شهرشهرداری چندهکتارزمین جهت کشت گوجه فرنگی اجاره داده که دراین شرایط بحرانی آب خوراکی مردم تامین نمیباشد اینگونه کارها که ارزش مالی چندانی نداره به نظرمیرسدصحیح وکارشناسی شده نیست.باتشکر که دراین شرایط بحرانی آب خوراکی مردم تامین نمیباشد اینگونه کارها که ارزش مالی چندانی نداره به نظرمیرسدصحیح وکارشناسی شده نیست.باتشکر

نظرات بینندگان
همشهری
۱۳۹۵/۳/۱ ۹:۱۵
0
0
با عرض معذرت نود در صد اخبار سایت به خبر از بخش پاسارگاد تعلق دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یک ایرانی
۱۳۹۵/۳/۱۲ ۱۸:۴۳
0
0
سلام خدمت شما برادر مسئول دلسوز یا دل نسوز و شما مردم خوش غیرت حاشا وکلا که اگر مردم بعضی از القاب را از خود برداند و کلاهشان را بالاتر بگذارند برای آینده عذاب وجدان کمتری دارند .اگر روزی و روزگاری بگوشتان رسید که یک ایرانی جهت نان به برادر افغانی باج میدهد بدانید یا سعادتشهری است یا یکی از مسولین مقیم سعادتشهر است .متاسفم در شهری زندگی میکنم که هر سو نگاه می کنی یک برادر و یا خواهر افغانی بدون هیچ ابایی با 6 فرزند ذکور به دنبال می بینم و با ذره بین یک ایرانی اصیل از شهر متمدن پاسارگاد می بینم و آن هم با یک فرزند .داعش آمده است بیدار شوید به خود بیایید اگر تعدادی از استاد کاران بنا خدمت ارشد ترین مقام سیاسی شهرستان میرسند ولی ایشان از پاسخگویی ناتوان است ایراد از من و امثال من است. اگر در پارکهای شهر شهید پرور نوبت به فرزندان ما نمی رسد . چون بچه های آینده ساز افغان اجازه نمی دهند ایراد از من است .بهوش باشیم که طی 5 سال آینده هم نانمان را می برند و هم ناموسمان .آیا مجازات برای زنان مسلمان افغان که دست به کارهای ناشایست میزنند بی معنی است .آیا داعش نیامده .آیا فقط دفاع از حرم مهم است و دفاع از ناموس نه. درود به غیرتت ایرانی . مگر در شهر های دیگر که افغانی کارگری نمی کند چرخ زندگی نمی چرخد و وضع اقتصادیشان از شهر ما بدتر است .قطعا خیر .
شهروند.
۱۳۹۵/۴/۹ ۱۳:۲۶
0
0
با سلام توی سعادتشهر مشکل کم بود یه مشکل دیگه هم برای مردم درست کردند.نمیدونم بستن بریدگی بلوار با چه منطقی کارشناسی شده ولی میدونم اگر یه مشکل را حل کرده باشه صد مشکل ایجاد کرده خصوصا برای اهالی خیابان امامزاده و ماشینهای امداد رسان .تمام بار ترافیک روی چند نقطه مسکونی ایجاد شده که باید منتظر وقوع تصادفاتی باشیم که نتیجه این کار بدون تفکر بوده.
فرهنگی
۱۳۹۵/۴/۹ ۱۴:۴۲
0
0
جشنواره گلستان خوانی و دانش آموز برتر افغان آقای رحیمی مدیر آموزش و پرورش آسمان ادبیات کلاسیک فارسی پنج ستاره فروزان داردکه سعدی یکی از آنهاست و همان طور که میدانید دانش آموزی که شکوفایی گلی از گلهای گلستان سعدی را در جشنواره به نمایش گذاشت یک مهاجر افغان از شهرستان ما و از مدرسه جانبازان بود که با اجرای مطلوب و زیبای خود حلاوت کلام سعدی را دو چندان نمودو مورد توجه بسیلر هم قرار گرفت اما فکر نمی کنید ردپای یک مربی زحمتکش و دلسوز در این میان محو شده است و جز توجه و قدر شناسی که معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز از او بعمل آورد از سوی مجموعه مسئولین فرهنگی توجه که نشد غریبانه هم با او برخورد شد و نامی ، جایی و حتی وقتی هم به این آموزگار پرتلاش اختصاص داده نشد ، و حتی در شهر خود نیز با بی توجهی از سوی مسئولین مواجه شد .کدام منطق نادیده گرفتن زحمات این مربی و هدایتگر مسیر گلستان سعدی را می پذیرد و چگونه می توان انتظار داشت در سالهای آتی نیز باز شاهد موفقیت روزافزون باغبان و درخشش شکفتن گلهای باطراوت تری از گلستان باشیم . در پایان جا دارد که از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز که از زحمات معلم کوشنده ما تقدیر نمودند صمیمانه سپاسگزاری کنیم .
ناشناس
۱۳۹۵/۴/۹ ۱۶:۱۸
0
0
کاش حرفهایی که اینجا زده میشه تمام مسئولان این شهرستان ببیند اقایان محترم واقعا برایتان متاسفم چند سال دیگه افغانی های محترم روی بچه هایتان چاقو میکشن چون کسی جرات حرف زدن با اینها را پیدا نمیکنه برای شما که مسئولیت این شهر به عهده دارید متاسفم که افغانی ها را به هموطن وهمشهری خودت ترجیح میدهی برای مردم شهرم متاسفم که یه ذره جربزه ندارند که همه دسته جمعی به وجود این افغانی ها اعتراض کنند هیچ وقت یک دست صدا ندارد با نشستن در خانه و نالیدن از وجود افغانی ها مشکلی حل نمیشود حالا که کسی به فکر این شهر نیست مردم خودمون همت کنیم
مهدی طارمیته‍